środa, 5 lutego 2020

Męska kartka vintage 'To jest ten czas'.

Dzisiaj mam dla was coś wyjątkowego. Jest to pierwsza kartka w takim stylu, którą wykonałam -  męska kartka vintage.



Bardzo rzadko robię kartki dla mężczyzn. Po tym jak wygrałam najnowsze papiery Craft'o'clock, wiedziałam jednak, że czas to zmienić! Wszystko za sprawą kolekcji ERA TECHNIKI, która wydała mi się jednoczesne piękna i trudna. Okazało się, że zrobienie typowo męskiej kartki vintage z tymi papierami jest naprawdę wspaniałą zabawą, a wręcz artystyczną przygodą :).

Użyłam papierów i dodatków kolekcji, napisów z arkusza z napisami, maski, gesso, czarnego cienkopisa, tuszu, starej książki, sznurka no i postaci chłopca wyciętej z kart z kolekcji Idealogy Tima Holtza.

Nieskromnie powiem, że mi efekt bardzo się podoba. A wam? 





Nie mogłam zdecydować się na tło, więc wrzucam zdjęcia na obu :) 



Tematem przewodnim kartki jest CZAS, więc zgłaszam pracę na dwa wyzwania:




3 komentarze:

  1. Piękna kartka - bardzo ciekawa :) Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu bloga Kartkowe ABC :) DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...