niedziela, 8 marca 2020

Cukierkowa kartka z kotkami malowanymi akwarelami.


W poprzednim wpisie pokazywałam wam pierwszą że stworzonych w ten weekend kartek na bazie kolekcji "Daydream" Lemoncraft. Oto druga praca: utrzymana w słodkim klimacie karteczka z malowanymi akwarelami kotkami. Takie początki mojej przygody z akwarelą.


Białą bazę okleiłam papierem z kolekcji, a kompozycję wykonałam według mapki z bloga The Scrappy Sketches. Na największej serwetce przykleiłam dwa urocze kotki: stempel pomalowany farbami akwarelowymi. Muszę zaznaczyć, że to moje początki zabawy z farbkami, więc proszę o wyrozumiałość :)


Do kompozycji dodałam kwiatki, ale żeby było niebanalne zamiast takich "zwyczajnych" dałam kwiatuszki z tekturki pomalowane lakierami do paznokci. Zrobiłam im też środeczki z diamencików. Obok kotków "posadziłam" też dwa motylki. 


Tak jak pisalam są to moje początki przygody z akwarelami, z kolorowanie stempli i w ogóle z mediami, ale mimo niedociągnięć efekt mi się podoba. Będę na pewno próbować i ćwiczyć dalej!

Jak wam się podoba taka akwarelkowa karteczka?

Zgłaszam kartkę na wyzwanie na blogu The Scrappy Sketches :




Na wyzwanie na blogu Misz Masz Papierowy:




5 komentarzy:

  1. Ale słodka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu The Scrappy Sketches. DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest bardzo urocza :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bossskie te koteczki! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze te koteczki! Tylko trochę takie smutaśne... Dziękuje za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, słodkie te kociaki :) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...