środa, 15 kwietnia 2020

Romantyczny layout w stylu vintage.


Dzisiaj będzie romantycznie i delikatnie, ale też z dużą dozą szaleństwa! Udowodnie, że można to połączyć! Zobaczcie mój ostatni layout w stylu romantycznego vintage. 


Layout był kolejnym wyzwaniem w ramach zabawy z Craft'o'clock. Podjęłam je chętnie, bo bardzo długo nie robiłam scrapów. Od jakiegoś czasu więcej bawię się mediami, więc stwierdziłam, że będzie okazja zaszaleć i tak też się stało :).

LO jest formą, która daje ogromne pole do popisu wyobraźni i twórczej venie. 



Mój layout powstał na arkuszu z kolekcji "Creative reviere" projektu Reni Ludwińskiej. Jako, że praca miała być jednocześnie wirtualnym prezentem urodzinowym dla Reni, to myślę, że fajnie się złożyło. Zadaniem w grupie było, aby praca miała coś niebieskiego i kwiaty. Reszta to już wyłącznie moja vena (ktora szaleję w ciąży 🤰 😉).



W pracy użyłam grafiki w stylu vintage i tak hak na obrazku połączyłam niebieski z różem wpadającym w fiolet. Grafikę otaczają ramki i kwiatki z kolekcji "Hummingbird song" oraz napisy symbolizujące z jednej strony kobiecą solidarność, a z drugiej miłość, jaką my kobiety potrafimy obdarzyć innych ludzi - czy to dzieci, czy inne, bliskie nam kobiety, czy nawet mężczyzn.

To LO to dla mnie taki symbol kobiecego serca pełnego miłości... 



W pracy użyłam też koronek, kart starej książki, gesso i maski oraz akwareli. Napaćkałam naprawdę sporo, ale jakoś nie mogłam się powstrzymać... 😊



Praca jest inspirowana tutorialem Katarzyny Kędzierskiej w ramach wydarzenia "Zostań w domu z Craft'o'clock". Szczegóły w grupie Craft'o'clock :Craft'o'clock inspiracje

Lubicie layouty? Robicie czasem? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...