niedziela, 21 czerwca 2020

Słodka kartka pop up z okazji narodzin córeczki.

Narodziny córeczki to wyjątkowa okazja, więc powstała nań wyjątkowa karteczka. Słodka, delikatnie vintydżową, że środkiem w firmie rozkładanki. Ciekawa jestem, jak wam się podoba taka forma? 


Użyłam cudne kolekcji "Sleep & Dream" Craft'o'clock projektu Karoliny Bukowskiej. Przód wzbogaciłam ślicznym kwiatuszkiem Prima Marketing, a zarówno w środku jak i na zewnątrz sypnęłam troszkę mikrokulkami i pomponikami. 

Tworząc pop up Posiłkowałam się filmikiem Magdaleny Walor (TUTAJ), ale robiłam już wcześniej kartki w tej formie i dodałam sporo od siebie - m.in. trójwymiarową gwiazdę, na której przysiadł jednorożec. Na banerku obok można wpisać imię dziecka.

Sama lada dzień przywitam drugą córeczkę, więc ta karteczka powstała z potrzeby serca 💕 






Moją karteczkę zgłaszam na wyzwanie NA SKRZYDŁACH - do Scrapka.
Pewnie będzie to trochę inna interpretacja niż większości, ale może akurat się spodoba :)

Zgłaszam ją również na wyzwanie BINGO do Scrap and Me. Moja linia to: perełki (u mnie są w płynie) , kwiaty, scrapek. 



Spróbuję też zauroczyc dziewczyny z Szuflady :) Urodziny, urodziny!



Użyte materiały :
Kartka na bazę Zielonekoty.pl
Papiery Craft'o'clock
Mikrokulki że Sklepiku Gosi
Koronka i różowe pomponiki ze Skarbnicy Pomysłów
Kwiatek Prima Marketing ze sklepu Craftvena
Napis Essy-Floresy

4 komentarze:

  1. Piękna karteczka. Środek świetnie się prezentuje ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za życzenia! Cieszę się, że zechciałaś zgłosić swoją pracę do naszego urodzinowego wyzwania :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za okazję do fajnej zabawy 😊

      Usuń
  3. Śliczna, słodka i pomysłowa karteczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...