sobota, 6 czerwca 2020

Wiosenna kartka typu triangle corner

Kilka dni temu zostałam nominowana do udziału w #scrap16challenge. Postanowiłam wykonać na tę okazję coś wyjątkowego i połączyć wyzwanie z równie wyjątkową okazją. Tak powstała kartka w formie triangle corner na urodziny mojej mamy. 


Kartka powstała z papierów Craft'o'clock "Spring Morning Dreams" a w jej centrum umieściłam piękną tekturkę marki Papelia lekko pokolorowaną tuszem Distress. 

 Wstążeczki vintage kupiłam ostatnio w sklepiku Scrapek.pl i używam ich namiętnie, gdzie tylko mogę, bo są cudowne! A koronka jest ze Skarbnicy Pomysłów. Do tego kilka kwiatków, sizal i perełki. 

Powstała jasna, energetyczna i efektowna dzięki swej formie kartka,którą podaruję mamie. Napis "Love" nie jest przecież zarezerwowany dla zakochanych i uznałam, że dla mamy będzie idealny! 

Spodobał mi się ten typ przestrzennej kartki! A wam :)? 



Przygotowując bazę do kartki korzystałam z tutorialu: https://youtu.be/vfXItpfZ5_Q
Bardzo przydatny filmik! Dziękuję i polecam :)

Moją nietypową kartkę zgłaszam na wyzwania:

W Sklepiku Gosi



Na blogu Miszmasz Papierowy.


Jak wspomniałam kartka powstała w ramach #scrap16challenge. Więcej tutaj:

6 komentarzy:

  1. Pięknie pomyślane i perfekcyjnie wykonane z pasją i miłością! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że to wszystko tutaj widzisz Roma 💕 Takie słowa to miód na moją duszę ❤️

      Usuń
  2. Urocza, w bardzo przyjemnych, delikatnych kolorach :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu "Miszmasz Papierowy" Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna w formie i wykonaniu! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...