piątek, 10 lipca 2020

Rustykalna kartka z mchem i patyczkami

"Lato, lato, lato czeka! Razem z latem czeka rzeka! Razem z rzeką czeka las..." a tam...zielony mech, soczyste i słodkie maliny, pachnące kwiaty i fruwające w słońcu motyle... To wszystko chciałam wyczarować na tej kartce. 



Połączylam 3 kolekcję, które na pierwszy rzut oka wcale do siebie nie pasują! To"Flowers Story" ScrapBoys i "Celebrate Moments" oraz "Wild Garden" Craft'o'clock.

 Główny smaczek w tej kompozycji to mech chrobotek, którego użyłam pierwszy raz, prawdziwe gałązki oraz czerwień kwiatuszkila i malin. Miało być soczyście, ciepło i letnio. Udało się 😉?




Dodałam tekturki od ANEMONE z kolekcji PrzytuLAMY, które pokolorowałam tuszem Distress, do tego mech chrobotek (to moja pierwsza praca z jego użyciem), kwiatuszek, trochę tektury, kropelki z Fabriki Dekoru i gesso do chlapania. Wszystko to na kraftowej bazie DL.


Karteczkę zgłaszam na następujące wyzwania:

Towarzystwo Dobrej Zabawy

Bo czy może być coś bardziej sielskiego niż las letnią porą? Zieleń, słodkie maliny, kwiaty i fruwające w słońcu motyle?... 



Scrapkowo


egoCraft



8 komentarzy:

  1. Podziwiam Twoje prace i przyglądam się im z zachwytem. jak pięknie Ci one wychodza. Tutaj kawałek tekturki, tutaj inny papier, tu kwiatuszek, jakiś tam dodatek i jest przepięknie. Ale to trzeba mieć wrodzony talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, szalenie mi miło ❤️ Wyobraź sobie, że jeszcze parę lat temu byłam pewna, że mam dwie lewe ręce 😅 a i teraz do każdej swojej pracy mam mnóstwo zastrzeżeń. Ale samo tworzenie sprawia mi ogrom frajdy!

      Usuń
  2. piekna praca:)! pozdrawiam ciepło dziękując za udział w Lipcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała kartka, fajnie, że wkomponowałaś te patyki i mech, to sprawiło, ze jest naprawdę sielska, dziękuję za zabawę z Towarzystwem Dobrej Zabawy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka! Dzięki za Twój udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest;) Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała, zielona praca :) Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...