niedziela, 7 marca 2021

Motyl z przesłaniem - homedecor.

 Niedzielne dzień dobry! Mam dzisiaj dla Was bardzo optymistyczną pracę, którą chcę odczarować tę szaloną rzeczywistość, w której wszyscy od roku żyjemy. Dekor w kształcie motyla z pozytywnym przesłaniem pełen jest różnych odcieni zieleni, kwiatów i mniejszych motylków. Znalazło sie







Pierwszy raz ozdobiłam taki rodzaj bazy z hdf, zrobiłam też sama kwiatki z foamiranu wycinając je nozyczkami a zdjęcie również jest mojego autorstwa. Lubię wychodzić ze swojej strefy komfortu i podoba mi się efekt! A Wam :)?

Papiery Scrapboys "Butterfly Meadow"
Baza hdf i ramka Craftula
Napis Anemone
Wstążka Old Fashion ribbons 

Pracę zgłaszam na wyzwania :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...