środa, 3 marca 2021

Życzenia na skrzydłach motyli

 Hej Kochani! U mnie na biurku już wiosna pełną gębą! Dziś zaniosłam jej trochę wraz z życzeniami mojej kochanej cioci! Oto karteczka schodkowa pełną motyli i kwiatów z cudownymi zdjęciami solenizantki! Miała być bardzo optymistyczna i wiosenna i myślę, że mi się to udało!






Karteczkę wraz z pudelkiem wykonałam z pięknej kolekcji ScrapBoys Butterfly Meadow. Użyłam też m.in.:

- tekturek ramek z Magicznego Kociołka

- kwiatków ze Sklepiku Gosi

- napisów Craft'o'clock


Pracę zgłaszam na wyzwania:





I tutaj Kwiat Dolnośląski - Wiosenna Fauna


5 komentarzy:

  1. Piękna jest, taka kolorowa i radosna :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Super praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny projekt, ogrom kolorów! dziękujemy za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jak wiosennie :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...