poniedziałek, 24 lutego 2020

Urocza ramka z... opakowania po serku topionym.


Dzisiajam dla was coś wyjątkowego! Zrobiłam coś z gatunku homemade, z czego jestem naprawdę dumna! Zobaczcie moją uroczą, recyklingową ramkę na zdjęcie zrobioną z... opakowania po serku topionym :). 


Jakiś czas temu gdzieś w internetach przemknął mi przed oczami shadowbox zrobiony z okrągłego pudełka po serku topionym. Przechowywalam ten obraz w czeluściach pamięci po to, by przypomniał mi się dokładnie w momencie, gdy zjadalam ostatni trójkącik serka i chciałam wyrzucić pudełko :) 

I tak jednego wieczoru powstała podwójna, przestrzenna rameczka ze zdjęciem mojej małej Julii (która kilka dni temu skończyła 12 lat :)). 


Rameczke wykonałam z takiego oto opakowania po serkach... 



... które okleiłam papierami Mintay by Karola z kolekcji 7th Heaven. Ozdobiłam również dodatkami wyciętymi z tej pięknej kolekcji a także kwiatuszkami,sznureczkami papierowymi, wycinankami, plastikowym misiem i koroną. Dodałam też tekturkowy napis. 


Rameczkę podzieliłam na dwie części, które połączyłam sznureczkiem. W pierwszym kole umieściłam wycięte zdjęcie Kuleczki, a ramkę okleiłam kawałkiem materiału z falbanką. Leżał on u mnie bardzo długo i doczekał się w końcu drugiego życia. Moim zdaniem pasuje tu idealnie! 



W drugim kole umieściłam tekturki wy napis od I Kropka, Brzeg ozdobilam resztką falbanki, kwiatami 3d i elementami z kolekcji. Dodalasm też listki z wykrojnika. 


Teraz czas na zdjęcie "ze ściany" - tak ramka prezentuje się na swoim właściwym miejscu:



Wydaje mi się, że moja ramka bardzo dobrze wpasowała się w tematykę następujących wyzwań, więc zgłaszam ją o tutaj:






Otwórz szufladę w lutym - makaroniki.

Ciekawa jestem, co myślicie o takiej formie recyklingu i jak wam się podoba moja rameczka?


4 komentarze:

  1. fajny pomysł i piękne wykonanie :)))) dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym opakowaniem po serku! Cudowna praca! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba 😁Szczerze mówiąc mi też się ten pomysł spodobał i myślę, że zrobię takich więcej :)

      Usuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...