środa, 26 lutego 2020

Ślubna kartka retro z sercem (i z serca).

Dziś mam dla was kartkę, która powstała z potrzeby chwili. Nie, nie mam w rodzinie żadnego ślubu! Ale wizja tej kartki przyszła do mnie ot, tak po prostu i... musiałam ją zrobić :). Uważam, że takie kartki są najlepsze, bo prosto z serca a ta dodatkowo jest z sercem :).

Przeglądając blogi scrapowe trafiłam na mapkę z sercem na blogu The Scrappy Sketches. Tak mi ta mapka siedziała w głowie, że wczoraj przed snem oczyma wyobraźni zobaczyłam właśnie ten obrazek vintage (Dixi Craft) na papierach Craft'o'clock "Pieśń Kolibra" zaprojektowanych przez Karolinę Bukowską. 



Jak pomyślałam tak zrobiłam.  Dodałam kwiatki i listki wycięte z arkuszy do wycinania i dwie różyczki. Do tego trochę koronki i sznurka oraz napis (zabijcie mnie, nie pamiętam z pasków jakiej firmy). Przeszycia zrobiłam cienkopisem i troszkę pobazgrałam kwiaty i liście białym gesso. Tak powstała romantyczna kartka ślubna w moim ulubionym klimacie vintage. 




Karteczkę zgłaszam na wyzwanie z mapką na blogu The Scrappy Sketches :




W kartce jeden z głównych elementów stanowi serce, więc zgłaszam się też na wyzwanie do Scrapkowo:


oraz na sercowe inspiracje do DIY:



TRZYMAM kciuki i czekam na wasze komentarze! Lubicie vintage? 





21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Ale twoje kartki to dopiero cuda 😊

      Usuń
  2. Przepiekna kartka:)! Taka nostalgiczna:), i mnie kojarzy sie ona ze starymi zaproszeniami na Studniowke, ktore przynosil ze szkoly moj taty, jako ze pracowal w liceum:), pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lutowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło, że moja kartka budzi w tobie tak przyjemne skojarzenia! Bardz się cieszę, że ci się podoba ❤️

      Usuń
  3. Jest świetna;) Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY INSPIRACJE - SERCE. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca! Dziękuję, za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-SERCE, pozdrawiam gorąco DT DIY Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję za inspirację i możliwość fajnej zabawy!

      Usuń
  6. śliczna i w suer retro klimatem, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój ulubiony klimat :) Również dziękuję za wspólną zabawę :)

      Usuń
  7. Prześliczna i romantyczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna, klimatyczna. Ech bardzo mi się podoba. Dziękuję, że bnawisz sie z nami na blogu The Scrappy Sketches. DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna! Dziękuję za udział w lutowym kartkowaniu z The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ romantyczna praca. Pięknie! Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak serce podpowiadało 😊 Dziękuję za inspirację!

      Usuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...