piątek, 28 lutego 2020

Męska kartka vintage w pudelku - od A do Zet handmade.

Męskie kartki to nie lada wyzwanie. Od jakiegoś czasu jednak częściej z nimi eksowrymentuję, ot, tak dla wprawy i wyładowania twórczych emocji. Ostatnio powstała taka właśnie kartka, a przy okazji od podstaw wykonane samodzielnie pudełko do niej. 


Kartka powstała na bazie papierów "Era Techniki" Craft'o'clock a za tło posłużyły mi arkusze z bloczku Craft & You "I love vintage". Postanowiłam połączyć te kolekcje, by tę pierwszą nieco rozjaśnić i stonować, a dodatkowo zainspirował mnie motyw liter. 

Dodałam elementy z arkusza do wycinania w postaci samochodu, kart i żetonów, napis i dwa małe detale w postaci ćwieków odciętych od starej bluzki. Prawda, że fajnie dopełniają całości? 


Do kartki wykonałam pudełko - od A do Zet samodzielnie dzięki super tutorialowi Asi z kanału Handmade przy kawie. Będę robić wg. niego pudełka a pewno jeszcze nie raz. Serdecznie Asi za niego dziękuję i wam polecam ten jak i inne filmiki na kanale:


Pudełko calutkie okleiłam papierami z tych samych kolekcji co kartkę. Dodałam sznurek oraz tekturkę ramkę, którą pomalowałam lakierem do paznokci i drugą z napisem Moc Życzeń na serwetce. Tę tylko potuszowałam. Obie są od Papierowego Potwora. Wewnątrz zamontowałam sznureczek, żeby łatwiej wyjmowac kartkę. 



Kartkę wraz z pudełkiem zgłaszam jako taką trochę nietypową interpretację moodboardu Filigranek. Pierwsze z nim skojarzenie to oczywiście kartka miłosną, ale czy koniecznie? W mojej męskiej kartce są litery w tle, pojawia się kolor czerwony (żetony, karty, elementy samochodu) oraz kolory imitujące drewno (zarówno na papierze jak i tekturka). W związku z tym myślę, że spełnia wytyczne moodboardu i zgłaszam ją na wyzwanie:



Ważnym elementem w tej pracy są tekturki, więc spróbuję swych sił także w wyzwaniu Miszmasz Papierowy:



W kolejnym wpisie pokażę wam miniminimiiiiniiialbumik 😁


5 komentarzy:

  1. Ojoj, bardzo mi się podoba 🤩 dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek i pozdrawiam ciepło 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna ! dziękuje za udział w zabawie na blogu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka, uwielbiam takie projekty:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest, bardzo klimatyczna :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...