sobota, 29 lutego 2020

Ślub w klimacie vintage.


Dziś mam dla was kolejną kartkę ślubną w moim ulubionym klimacie vintage. Wpis dodaję dosłownie chwilę po jej skończeniu, a powstawała dosłownie godzinkę... :) Ciąża zdecydowanie służy mojemu natchnieniu! :) 


Karteczka utrzymana jest w odcieniach brązu i beżu z niewielkim dodatkiem bieli. W całości wykonałam ją z kolekcji "Grow old with me" Lemoncraft.

Wszystkie elementy są potuszowane, a spódnica warstwa oraz pasek pod sercami dodatkowo postarzony nożyczkami. 




Wszystkie elementy wycinałam ręcznie i tak jako ciekawostkę powiem, że półkole pod sercami odrysowałam od talerzyka :) Czasami trzeba pokombinować :) 


Na serduszko przykleiłam grafikę z zestawu die cuts Scrapmir. Napis też pochodzi z tego zestawu. U góry zrobiłam małą kompozycję kwiatową. Całość przypomina mi stare zdjęcia moich dziadków i taki klimat uwielbiam! 


Główną inspiracją do wykonania kartki była mapka na blogu DIY - zrób to sam. 

Nie mogłam się oprzeć, by mapki nie "ubogacić" na swój sposób i nie zrobić jej w swoim stylu :) Może moja wizja się spodoba :) 

Zgłaszam ją na wyzwanie:





2 komentarze:

  1. Fantastyczna kartka Ci wyszła! Wspaniale ją "ubogaciłaś", dziękuje za udział w zabawie DIY PAPIEROWO. pozdrawiam serdecznie DT DIY Madalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) i trzymam kciuki!

      Usuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...