czwartek, 5 marca 2020

Kartka z kotkiem techniką paper piecing (według tutorialu Scrapkate) .

Jakoś nigdy nie mogłam zaprzyjaźnić się że stemplami. Kolorowanie wychodzi mi średnio i najczęściej brakowało mi pomysłu na wykorzystanie stempli. Olśnienie nastąpiło po tym,jak dzięki tutorialowi Kasi Gruszy poznałam technikę paper piecing. Dziś chcę pochwalić się pierwszą karteczką zrobioną z użyciem tej metody. Oto urocza (z założenia) kartka z nastemplowanym kotkiem!




Stempel z kotkiem (Action) nastemplowałam kilkukrotnie na różnych papierach, powycinałam i poszczególne elementy i naklejałam je na siebie aż wyszedł mi kolorowy obrazek zwierzaczka. Pierwszy stempel zrobiłam na białym kółeczku.



Na kraftowej bazie nakleiłam najpierw białe tło w czarne kropki (Action) a potem warstwy papieru z kolekcji Altair Art. Kotka "schowałam" za papierem w kwiatki.


Z jutowego sznurka zrobiłam wianuszek dookoła kota i dwa klebuszki wełny. Przykleiłam też pasujące motylki z papieru Lemoncraft "Daydream" i małe, wycięte dziurkaczem. Napis również jest nastemplowany.

Inspiracją do stworzenia kartki były dwa wyzwania. Pierwsze to #scrapbookingchallenge2020 organizowane przez Ikart na Facebooku. Praca jest inspirowana moidboardem z tygodnia 10, aczkolwiek niestety nie powstrzymalam się przed dodaniem kolorów :)



Drugim wyzwaniem jest "Stworzenia te duże i te malutkie (zwierzęta)" na blogu Świat Pasji. 


Korzystałam z tutorialu Scrapkate:



To moja pierwsza praca z użyciem tej techniki, ale na pewno nie ostatnia! Jak wam się podoba :)? 


3 komentarze:

  1. Naprawdę ślicznie wyszła :)

    Dziękuję za udział w zwierzakowym wyzwaniu bloga Kreatywnego. Domi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego:)

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...