piątek, 16 października 2020

Jesienne karty ATC - Dyniowe Love.

 ATC to bardzo fajna forma twórczego wyżycia się w scrapbookingu! Dawno nie robiłam takich kart, ale nadarzyła się okazja - mój dzień inspiracji na blogu Paper Card. Powstały karty pod tytułem "Dyniowe Love". 


Karty stworzyłam z najnowszej kolekcji papierów Mintay Papers "Fall Festival". Bardzo urokliwa, jesienna kolekcja, z której można wyciągnąć naprawdę wiele! Zrobiłam już zakładki, kartkę, ATC a po głowie chodzą kolejne pomysły!
Do kart wykorzystałam tekturowe gałązki Paper Card pokryte woskiem w kolorze różowej cyny i napisy Craft'o'clock oraz dodatki takie jak chrobotek, cekiny, sizal, gesso. 







Karty zgłaszam na wyzwanie do Szuflady:


I do Scrapkowa







4 komentarze:

  1. Ależ pięknie się prezentują;) Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Pazdziernikowm Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne maleństwa! Dziękuję za udział w dyniowym wyzwaniu na blogu infoscrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestawik! Uwielbiam takie "wycinańce"... Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...