piątek, 16 października 2020

Zakładki do książek na jesienne wieczory

 Dzisiaj chcę Wam pokazać ręcznie robione zakładki do książek w jesiennym klimacie,ktore stworzyłam na wymianę w grupie Ani z kanału Ania Tworzy. Ta mała forma scrapowa okazała się dla mnie nie lada wyzwaniem, ale myślę, że podołałam... 😉 Zobaczcie sami. 


Zakładki powstały z dwóch kolekcji Mintay Papers "Dear Diary" i "Fall Festival". Pierwsza jest bardziej tradycyjna - z chwostem wykonanym na podstawie tutorialu Klaudii Wójcik z kanału Scrap Your Life, natomiast druga ma formę trójkątnej kieszonki, którą nakłada się na róg kartki.

Idealnie sprawdziła się w tym projekcie tekturka "Tu czytam" od Paper Card pokolorowana woskiem w kolorze różowej cyny od SeeArt, którego używam ostatnio gdzie tylko mogę, bo po prostu się w nim zakochałam! 






Moje zakładki już są u Ani, a ja zgłaszam je na wyzwania :







6 komentarzy:

  1. Jak Ty to kochana robisz, że czego się nie dotkniesz to wychodzi pieknie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zakładka! Idealna na jesienne wieczory z książką <3

    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się podobają obie:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, romantyczny komplet!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego sklepu Świat Pasji.
    Pozdrawiam,
    Aga, Scrapeciarnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest urocza. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Pasji.

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...