wtorek, 13 października 2020

Pozytywnik - minialbumik w letnim klimacie.

Jakiś czas temu w grupie inspiracyjej Asi Szulik z kanału Weselny Kącik odbyła się wymianka POZYTYWNIKAMI. Forma była dowolna i liczyło się tak naprawdę jedno: zawrzeć w pracy optymistyczne przesłanie dla drugiej osoby! Ja postanowiłam wykonać malutki albumik, do którego wplotłam elementy journalingu ... Ciekawa jestem, jak wam się spodoba!


Mój minialbumik w całości powstał z kolekcji Craft,o,clock "Warm Breeze" projektu Kasi Kędzierskiej. Tak na przekór pogodzie! Bo co by nie mówić lato jest jednak najbardziej pozytywną porą roku!

Są w nim karty albumowe  dodatkowymi skrzydełkami oraz wkład do journalingu. Mam ogromną słabość do junk journali, więc postanowiłam właśnie w taki sposó urozmaicić mój projekt i dodać mu oryginalności.

Albumik oczywiście pełen jest optymistycznych tekstów (arkusze z napisami też od Craft'o'clock), a miejsce na zapiski mam nadzieję, że również wypełni się samymi pozytywnymi zapiskami spod ręki mojej pary wymiankowej :). Ania już dostała swój POZYTYWNIK, a ja ją z tego miejsca jeszcze serdecznie ściskam i pozdrawiam!


















Minialbumik z pozytywnym przesłaniem zgłaszam na wyzwanie Art Piaskownicy:



POZYTYWNIK dokładnie prezentuję na moim kanale na YouTube:


4 komentarze:

  1. Bardzo ładny pozytywnik, a jaki ona jest duży? Dziekujemy za udział w wyzwaniu art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo energetyczny i pozytywny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...