sobota, 10 października 2020

Kartka w jesiennych kolorach

 Dzisiaj przedstawiam wam wiewióreczkę, z którą ostatnio spędziłam noc hihi... 😉 Siedzi sobie na gałązce i inspiruje w wyzwaniu na blogu sklepu Paper Card, a ja bardzo się z nią polubiłam i dlatego pokazuję wam ją również tutaj!


Karteczka powstała na papierach Craft'o'clock, ale dołożyłam też ścinki z kolekcji 13arts. Listeczki są z nowego bloczka Mintay Papers a wiewióra oczywiście ZoJu Design. 
W kompozycji pierwsze skrzypce grają prawdziwe gałązki a smaczku dodają tekturki ze sklepu Paper Card. 
Całość tworzy ciepły obrazek w jesiennym klimacie i już się nie mogę doczekać aż stworzę następny! 😁 





Kartkę zgłaszam na wyzwania:




4 komentarze:

  1. Jak dla mnie MEGA ❤ dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna wyszła <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC 🙂 Pozdrawiam, Scrapatki Patrycja Serafin 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jesienna kartka :) Dziękuję za wspólną zabawę w Kartkowym ABC :)

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...