środa, 1 kwietnia 2020

Kartka wielkanocna ze skaczącym zajączkiem.

Święta Wielkanocne coraz bliżej, a świąteczny nastrój czuć raczej średnio. Zamiast jednak zamartwiać się i myśleć, jak jest źle, najlepiej rzucić się w objęcia veny twórczej i stworzyć sobie świąteczny klimat. U mnie powstała dziś pierwsza wielkanocna kartka. Jeśli nie wyślę jej w tym roku, to poczeka do następnego. 


Inspiracją do zrobienia kartki był tutorial Ewy na kanale Craft'o'clock oraz związana z nim zabawa pod hasłem : Zostań w domu z Craft'o'clock

Zabawę znajdziecie tutaj: Zostań w domu z Craft'o'clock
A tu bezpośredni link do pierwowzoru kartki i tutorialu Ewy: 1/7 Kartka interaktywna


Dzięki patentowi z pieniążkiem (który zobaczycie na filmiku Ewy) tekturkowy zajączek może sobie skakać :)

Hopsa...


...hopsa!


Do wykonania kartki użyłam: dwóch kolekcji Craft'o'clock "Twórcza zaduma" i "Pieśń kolibra", listków z arkusza do wycinania, tekturek od iKropka, własnoręcznie zrobionych kwiatków z foamiranu (różowe barwione pastelami) i sznureczków.




Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- Scrapbooking Shop Kartka Wielkanocna
#zostańwdomuwyślijkartkę


- Kartkowe ABC F jak foamiran



Mam nadzieję, że i wy sami tworzycie w domach wielkanocny nastrój. Będzie dobrze! Zostań w domu! 



2 komentarze:

  1. Bardzo fajna kartka :) Super patent z zajączkiem :). Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady!:)

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...