poniedziałek, 23 marca 2020

Tagowy minialbumik z shakerem i syrenką.

Jakiś czas temu zrobiłam dla mojej córki kartkę pop up twist w morskim klimacie. Do kompletu wymyśliłam albumik tagowy. Długo trwało zanim go dokończyłam, ale wreszcie się udało i mogę wam go zaprezentować. To mój pierwszy albumik z shakerem! 

Albumik wykonałam na czarnym papierze, z którego wycięłam kształt tagów. Potem okleiłam je papierem Rosie's Studio (Empik) i ozdobilam die-cutami z tej samej kolekcji. Całosc miała być kolorowa i błyszcząca, w morskim klimacie. Dominujące kolory to fiolet, róż i niebieski. Wykorzystałam sporo cekinów i wstążeczek. 
Albumik Julka przeznaczy na niewielkie zdjęcia z telefonu, ale dzięki paru sprytnym rozwiązaniom zmieści się ich tu ok. 20.








Bardziej szczegółowo pokażę wam albumik jutro na moim kanale, na który was serdecznie zapraszam : KartOlki na YouTube

Albumik zgłaszam na wyzwanie do Szuflady: Bollywood bo kolorystyką i bogactwem nawiązuje on do tematu :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...