czwartek, 19 marca 2020

Zakładki do książek z domkami DIY.

 Dzisiaj natchniona hasłem #zostańwdomu zrobiłam trzy zakładki do książek z domkami w słodko - pastelowych kolorach. Jedną klasyczna i dwie w postaci kieszonek. Mały detal, który może umilić ten trudny czas mi, mojej córce i mamie.


Czytanie to kolejna moja pasja zaraz po scrapbookingu (potem jest podróżowanie no i moja mania na punkcie staroci). Czas Narodowego siedzenia w domu popieram całym sercem a książki są jedną z rzeczy, która mi go umila. Zawsze wieczorem mam dylemat: scrapowa" czy czytać? :) 

W związku z akcją #zostańwdomu postanowiłam stworzyć zakładki nawiązujące do tematu. Użyłam do nich resztek  "starej" kolekcji Mintay Papers "Lovely Day" w cukierkowych kolorach, z którą świetnie zagrały się papierki Rosies Studio (z Empiku).

Z pomocą przyszły też tekturki (oczywiście pomalowane lakierami do paznokci), wstążeczki i błyskotki. Nie moglam się też powstrzymać przed zrobieniem przeżyć cienkopisami - to ostatnio moja mania - a na dużej zakładce dodatkowo ozdobilam tło mgiełkami 13arts.

Zobaczcie sami, czy miło czytałoby się wam z takimi zakładkami :) 







Zakładki narożne czy y też w formie kieszonek bardzo mi się spodobały, kiedy dostalam podobne od dzieci. Postanowiłam zrobić podobne :) 



A tak wyglądają z tyłu. Mogłam zostawić jebez niczego, ale jakoś tak zbyt pusto by było jak dla mnie :) 



Wszystkie trzy tworzą taki uroczy, cukuerkowy komplecik, który doda trochę optymizmu tym niełatwym dniom:


Zakładki były inspirowane tablicą w grupie #53scrapbookingchallenge i są moją propozycją na #12week #scrapbookingchallenge2020 :) 


Zakładki moim zdaniem idealnie odpowiadają też kolorom makaroników, więc lecą i do Szuflady :) 



A z uwagi na to, że są związane też z moją pasją, czyli czytaniem, ślę je również na wyzwanie gościnnej projektantki:






8 komentarzy:

  1. Zakładki są urocze, bardzo mi się podobają :) Dziękuję za zgłoszenie do wyzwania "Moje Pasje"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :). Twoje wyzwanie było inspirujące!

      Usuń
  2. Witaj śliczne zakładki zrobiłaś, uroczo wyglądają :) ja moja poczyniłam krzyżykami a starocie również lubię, czasem mam nawet wrażenie że za bardzo się nimi zagraciłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Niestety do haftu jeszcze nie doszłam, a chciałabym :) i makrama ostatnio mi się marzy, i decoupage... :) Ja muszę tempwrować swoje zapędy zbierać ki że względu na nieduże mieszkanie, ale wciąż marzy mi się własna pracownia pełna staroci :)

      Usuń
  3. Weszłam na Twoją stronę bo zaciekawił mnie temat wpisu (zakładki do książek uwielbiam, książki zresztą też, motyw domków również lubię i czasem przemycam w pracach:)) Te zakładki są tak urocze i lekkie, chętnie bym takich używała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tu trafiłaś :) oraz że zakładki przypadły ci do gustu! Mam zamiar stworzyć kolejne, bo te już rozdałam.

      Usuń
  4. Świetny pomysł na zakładki narożnikowe, choć pierwszy raz spotykam się z zakładkami w takiej formie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podejrzałam u dzieci - robiły w szkole :)

      Usuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...