sobota, 11 kwietnia 2020

Motyl w stylu shabby chic - kartka sztalugowa.

Wczoraj przyszedł mi do głowy pomysł ba wiosenną kartkę w stylu shabby chic. Żeby nie była zbyt oczywista nadałam jej kształt motyla. 


Inspiracją do zrobienia kartki było wyzwanie fejsbukowe Craft'o'clock - Zostań w domu z Craft'o'clock i tutorial Magdaleny Walor. 

Zadaniem było wykonanie kartki sztalugowej, a mnie jak to u mnie często bywa poniosła fantazja i nadalam jej nietypowy kształt. Na mojej sztaludze usiadł sobie motyl i to motyl w stylu shabby chic. :) 


Kolejny raz połączyłam kolekcje Craft'o'clock : tym razem jedną z pierwszych "Mój skarb chłopczyk" i jedną z nowszych "Twórcza zaduma". Szczerze sama jestem zaskoczona tym, jak pięknie się że sobą komponują! 

Użyłam też: maski i białego gesso, tekturki Essy-floresy, scrapka kratownicy, koronki, wstążki, kawałka białego materiału, kilku cekinów i 3 kwiatków WOC. Kartkę uzupełniają dwa napisy z arkusza Craft'o'clock. Wszystko potuszowane tuszem Latarni Morskiej. 

Teraz trochę detali... 



Kartkę oprócz wyzwania Craft'o'clock, zgłaszam na wyzwania:

- do Szuflady - Kwietniowe bingo - kwiat, koronką, tasiemka.



- do TDZ - Wyzwanie #48 WIOSNA


3 komentarze:

  1. prześliczny projekt, serdecznie dziękuję za zabawę z TDZ, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, pomysłowa karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady. 😘

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...