poniedziałek, 13 kwietnia 2020

Wielkanocna kartka z prawdziwymi gałązkami.

W poniedziałek wielkanocny mam dla was kartkę ze sznurkowymi pisankami i prawdziwi gałązkami. To moje pierwsze cięcie pięknej kolekcji ZoJu Design - Forest Dream. 


Kartka powstała na bazie DL (Rzeczy z Papieru). Wybrałam do niej piękne papiery ZoJu Design - Forest Dream. Długo u mnie leżały, zanim odważyłam się je pociąć. Do tego pomysłu pasowały mi idealnie! 

Podstawą są w tej kompozycji prawdziwe gałązki, które pomalowałam białym gesso. Na nich ułożyłam sizal i dwie pisanki - tekturki owinięte sznurkiem i koronką. Całość uzupełniają elementy wycięte z kolekcji - kwiatki, gałązki i motyl oraz napis (IKropka). 




Powstała wielkanocna kartka w stylu eko, trochę boho, przywodząca na myśl ptasie gniazdo ukryte gdzieś wśród drzew... 

Kartkę zgłaszam na wyzwania:



- Egocraft - Wielkanocne jaja






1 komentarz:

  1. Śliczna kartka, świetne jajka :) Dziękuję za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-JAJKO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...