piątek, 17 kwietnia 2020

Romantyczna kartka do koperty.

Dzisiaj mam dla was romantyczną kartkę na wyjątkową okazję - Złote Gody. Wybrałam do jej zrobienia kolekcję Lemoncraft - Grow Old with Me. 


Kartka w formacie DL, w ciepłych odcieniach brązu i łososiowego, z dodatkiem zieleni i bieli jest romantyczna a zarazem elegancka. 

Główną kompozycję tworzy serducho i kwiaty wycięte z arkusza z kolekcji. Dodałam tylko trochę sizalu ,dwa kwiatki wiśni (ScrapBerrys) i margarytkę WOC i wstążeczki pod kolor. Papier potuszowałam tuszem Distress - Tea Dye. 

Kartka miała być do koperty, więc kompozycja nie mogła być zbyt wypukła. Było to dla mnie wyzwanie, ale myślę, że się udało :) 




Kartka poleci ba wyzwanie do Filigranek:

Uroczystości rodzinne


2 komentarze:

  1. Piękna praca, dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna! Dziekuję za wspólną zabawę na filigrankowym blogu - DT Kasia

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...