niedziela, 19 kwietnia 2020

Wiosenna kartka z wazonem pełnym kwiatów.

Dziś na przekór wszystkiemu chcę wam pokazać karteczkę, która aż kipi kolorami i pozytywną energią. Wazon pełen jestroznobarwnych kwiatów i zielonych liści, ale to nie wszystko! 


Wazonik to jednocześnie shaker wypełniony cekinami, a wszystko to na pięknych, kolorowych papierach Mintay by Karola - Happy Place. 

Taki był mój zamysł od razu, kiedy dostałam te papierki! Kartka buzująca  kolorami, przywołująca wiosnę i pełna kwiatów niczym optymistycznych myśli.

Tekturkę dostałam od Essy-floresy, podobnie jak pasujący do kartki napis. Kwiatuszki papierowe to po raz drugi Mintay by Karola - Flora Book,a do tego trzy różyczki Prima Marketing (kupione w sklepie Craftvena) i kilka malutkich różyczek (z bazarku). 



Kartka idealnie wpasowuje się w wyzwanie Scrapkowo: Kwiecie, moc wielobarwnych kwiatów


A także na blogu Miszmasz Papierowy: #53 Dowolne z tekturką



I jako moja wizja Tęczy na blog Kwiat Dolnośląski: Dzień Tęczy 







4 komentarze:

  1. Przecudna kartka :) Super pomysłowy bukiecik z wazonem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna i do tego bardzo pozytywna :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...