czwartek, 23 kwietnia 2020

Wiosenny dekor ze zdjęciem.

Siódmy miesiąc ciąży i zbliżające się ósme urodziny synka to idealny czas na sentymentalną podróż i oprawienie uroczego zdjęcia, nie sądzicie? :) 


Na bazie w kształcie serca zrobiłam pastelowe, wiosenne tło dzięki pięknym papierom Spring Morning Dreams od Craft'o'clock. Dodałam słodkie pomponiki i guziczki, trochę sznurka, koronki i wstążki. Do tego jeszcze tylko zdjęcie mojego Szymona sprzed niemal równych 8 lat i odpowiedni napis ("ukradziony" z kolekcji Vintage Bissou też Craft'o'clock) i słodki dekor gotowy! 




Dzięki temu, że przywiązałam do niego sznurek, można powiesić go na ścianie albo np. na belce. 


Wykonując ten uroczy dekor inspirowalam się tutorialem Olgi Trzcinskiej w grupie Inspiracje z Craft'o'clock, w ramach wydarzenia Zostań w domu z Craft'o'clock. Filmik znajdziecie też na YT:

Dla starszej córki zrobiłam jakiś czas temu rameczkę z opakowania po setkach topionych. Zobaczcie:

A za kilka miesięcy na pewno wymyślę trzecią ramkę 😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...