niedziela, 26 kwietnia 2020

Interaktywna kartka dziecięca - misie z balonikami.

Dzisiaj mam dla was wyjątkowy projekt: dziecięcą kartkę interaktywną. Pomysł na taką karteczkę z ruchomymi elementami chodził i po głowie od dawna i wreszcie go zrealizowałam! Ciekawa jestem, jak wam się spodoba! 


Karteczka utrzymana jest w pastelowych kolorach i to w dość nietypowym połączeniu: róż z miętą, do tego ciut bieli i mamy prawdziwą watę cukrową :)













Na miętowy tle umieściłam ręcznie wyciętą ramkę z papieru, podkleiłam ją trzema warstwami beermaty i włożyłam pomiędzy nie kawałki sznurka. A na sznurkach zamocowalam baloniki, które wsadziłam w łapki tekturkowym misiom :)

Baloniki uciekają misiaczkom z rąk, jak to baloniki 😉 ale moje są magiczne, bo zaraz wracają! 😁


Karteczkę uzupełniają kwiatki, balon, chmurki i motylki, a żeby było weselej dodałam trochę brokatu. 


Użyłam najnowszej kolekcji Skarbnicy Pomysłów - "Przez różowe okulary " i dwóch arkuszy z Craft Sensation. Tekturkowym napis jest od Tekturkowo

a misiaczki to Crafty Moly:
https://www.craftymoly.pl/pl/p/984-Tekturka-Mis-Teodor-G4/2983

https://www.craftymoly.pl/pl/p/983-Tekturka-Mis-Tola-G4/2982

Praca inspirowana była moodboardem w grupie FB #53scrapbookingchallenge :





Robiąc baloniki myślałam też o niezwykle inspirującym wyzwaniu na blogu Art-Piaskownicy :



A z uwagi na użycie ciekawych tekturkę zgłaszam się też tutaj do Miszmaszu Papierowego:



Oraz na wyzwanie gościnnej projektantki na blogu Szuflada :


13 komentarzy:

  1. Przepiękna praca! :) Dziękuję za udział w moim kwietniowym wyzwaniu organizowanym na blogu Szuflady!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z balonikami :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baloniki wyszły super!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu na Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza i słodziutka :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest, bardzo fajny pomysł :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)Ines DT

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...