niedziela, 26 kwietnia 2020

Wiosna na różowo.

Oto romantyczna, optymistyczna, pełna kwiatów kartka na każdą okazję. To efekt dzisiejszego twórczego dnia z kolorem różowym w roli głównej.


Kartka w formacie DL nada się na każdą okazję, choć oczywiście raczej dla kobiety niż dla mężczyzny :) 


Wykonałam ją z kolekcji "Przez różowe okulary" że Skarbnicy Pomysłów. Użyłam też elementów do wycinania. Dodałam pasujące różyczki 3d,trochę koronki i wstążkę a całość uzupełnia tekturkowo napis. Wszystko delikatnie potuszowałam tuszem Primy. 



Kartka jest moim odzwierciedleniem mapki na blogu The Scrappy Sketches i zgłaszam ją na wyzwanie:



Spróbuję swoich sił także w wyzwaniu SnipArt:


9 komentarzy:

  1. DL to mój ulubiony format a kartka do mapki w twojej interpretacji na tym formacie prezentuje się świetnie. Dziękuję za udział w mapkowym wyzwaniu na blogu The Scrappy Sketches. DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że moja wizja ci się podoba Agnieszko 💙

      Usuń
  2. Beautiful card! Thank yoy for joining Snip Art April challenge! 🖤

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, romantyczna karteczka, ogromnie mi się podoba! Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu The Scrappy Sketches! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i baaaardzo się cieszę, że ci się podoba 💙

      Usuń
  4. Wspaniala kartka! Pozdrawiam, Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka! Podoba mi się połączenie z wycinanymi kwiatkami. Dziękuję za udział za zabawę w The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna wiosna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...