sobota, 2 maja 2020

Wiosenna kartka z shakerem.

Wiosna skłania do tworzenia kolorowych i radosnych kartek. Dziś jedna z nich: połączenie fioletu, zieleni i żółtego plus shaker. Optymizm w czystej postaci! 


Kartka na bazie DL jest wykonana z pięknej, wiosennej kolekcji "Twórcza zaduma" Craft'o'clock. Do jej wykonania skłoniła mnie zabawa na Facebooku, o której pisałam już w kilku postach. Zainspirowałam się dwoma tutorialami (Magdy Feluks i Agnieszki Wolnickiej-Pawlik) na kartki z shakerem i połączyłam tę inspirację w jednym projekcie. 

W centrum kartki jest własnej roboty shaker z konewką wyciętą z kolekcji w tle a poniżej kompozycja kwiatowa z moimi kwiatkami z foamiranu (te fioletowe). Jak wam się podoba takie połączenie? 



Kartkę zgłaszam na wyzwanie: Kartkowe ABC - H jak hulaj dusza.



1 komentarz:

  1. Śliczna wiosenna kartka:) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...