niedziela, 3 maja 2020

Dekor w kobiecym stylu.

W tej dekoracji postanowiłam połączyć styl vintage z kolorami wiosny. Stworzyłam  proporczyk z motywującym napisem w kobiecym stylu. 


Proporczyk wycięłam z kartonu, ktiry następnie ozdobilam wzorem przez maskę i chlapaniami z białego gessa. Nastepnie na dwie warstwy papieru i wycięty z kolekcji obrazek przykleiłam portret kobiety vintage. Dookoła ułożyłam kwiatową kompozycję. Dodałam ptaszka z masy, drewienko - zegarek i wstążki a całość uzupełniam tekturkowym napisem. 

Taki dekor zawiśnie kiedyś w mojej wymarzonej pracowni, bo... wierzę, że mam tę moc i kiedyś spełnię swoje twórcze marzenie! 





Użyłam papierów Craft'o'clock "Creative Reverie", "Spring Morning Dreams" i obrazka z kolekcji "Vintage Bisou". Tekturka od SnipArt.

Pracę wysłałam na konkurs Craft'o'clock z okazji Międzynarodowego Dnia Scrapbookingu pod hasłem "Homedecor".

Zgłaszam ją również na wyzwanie ba blogu Zielone Koty: Kobieca Moc.


Oraz na kwietniowe "Otwórz szufladę" na blogu Szuflada: Skrzydła



1 komentarz:

  1. Śliczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...