wtorek, 5 maja 2020

Moja wizja stylu clean & simple.

 W życiu jestem minimalistką, ale kartki lubię robić bogate! Ciężko mi powstrzymać się od przyklejania kwiatków o wielu warstw. Ostatnio spróbowałam jednak czegoś nowego - powstała kartka w stylu clean & simple.


Na kraftowe bazie pochlapanej białą farbą jest tylko kilka elementów tworzących kompozycję. Kawałek białego sznurka, kółeczko i kwiatek wycięte z "Nightfall" Altair Art, serwetka GoatBox,ptaszek z masy oraz gałązka pomalowana białą farbą. I napis z paska z kolekcji "Flower Harmony" również Altair Art.



Mnie nieskromnie ten projekt się naprawdę podoba i będę robić więcej kartek w takim stylu!

Inspiracją była zabawa w grupie Altair Art - Inspiracją była Facebooku.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie Szuflady - Skrzydła





2 komentarze:

  1. serdecznie witamy w Wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest łatwo zrobić kartkę minimalistyczną... wiem coś o tym. Twoja jest śliczna! Podoba mi się kompozycja i kolorki! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...