środa, 20 maja 2020

Leśny album

Papiery ZoJu Design "Forest Dream" skradły moje serce od pierwszego spojrzenia. Długo czekały aż wymyślę coś wyjątkowego z ich użyciem aż się wreszcie doczekały! Przedstawiam wam mój majowy projekt: leśny album w formie rozbudowanej harmonijki zamkniętej w okładce ze starego pamiętnika. 


Podczas domowych porządków Julia wyrzuciła stary pamiętnik we wściekłe różowej okładce. Miałam na tę okładkę kilka pomysłów i koniec końców wyszło nieco inaczej niż wstępnie planowałam, ale gra była warta świeczki! 

Moim założeniem było zrobić albumik jak najbardziej kojarzący się z lasem i naturą. Dlatego okładkę okleiłam szarym papierem pakowym, bazę i maty zrobiłam z papieru kraft pochlapanego białą farbą, na okładce przykleiłam wianuszek z gałązek i prawdziwe kamienie a zamknięcie zrobiłam że sznurka. 


Na grzbiecie zrobiłam bimbadełko że starej bransoletki z fajnym napisem i dwóch piórek. 


Album ma formę rozbudowanej harmonijki z klapkami, kieszonkami i rozkładanymi matami. Mimo niewielkich rozmiarów jest miejsce na sporo zdjęć (9x13,10x10 i mniejsze) oraz zapiski. 

Do jego wykonania zuzylam do cna blok 30x30, łącznie z napisami na piaskach będącymi nazwami poszczególnych arkuszy. Użyłam też tekturek z napisami. 














Użyte materiały:
Blok 30x30 "Forest Dream" ZoJu Design
tekturki
sznurek, koronka bawełniana stąd: wstążka lniana
papier paskowy i kraft
białe gesso i kropelki w płynie Fabrika Dekoru. 

Wymiary albumu: 13.5 x 18 cm

Pracę zgłaszam na wyzwanie:

Do Scrapka


Do Zielonych Kotów 

Czy może być coś bardziej optymistycznego niż las wiosną?... :) 



Pozdrawiam Was serdecznie prosto z Borów Tucholskich! 

6 komentarzy:

  1. Fantastyczny album, moje klimaty :) Dziękuję za udział w Leśnym wyzwaniu Scrapka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też uwielbiam takie klimaty! Cieszę się, że ci się podoba 💕

      Usuń
  2. Fantastyczny albumik i podoba mi się pomysł, żeby dyndadełko z napisem było na grzbiecie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny bałaganiasrki 🥰 a moja Jula też wyrzuciła swój różowy pamiętnik :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny, klimatyczny albumik :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny album 💚 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka 🙂

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...