wtorek, 12 maja 2020

Junk Journal inaczej


Ten wyjątkowy Junk Journal powstał na bazie 2 czekoladowników. Mieszczą się w nim aż 3 notesy, kilka kieszonek na tagi a nawet miejsce na zdjęcia! 


Praca powstała podczas jednego z tygodni świetnej zabawy z marką Craft'o'clock pod hasłem #Zostań w domu z Craft'o'clock. 

Pomysłodawczynią projektu jest Marlena Hojda-Łuczka a nazwany został Czoko-Junk. Kurs jak zrobić podobny znajdziecie tutaj:
TUTORIAL MARLENY


Idea wykorzystania czekoladowników na bazy do Journala szalenie mi się spodobała i jak to ja dodałam trochę od siebie. 

Rozbudowałam projekt o miejsca na zdjęcia:


Dodałam kieszonki na tagi po lewej stronie... 



... i dodatkowy notesik po prawej stronie bazy. 



W kieszonki na czekolady włożyłam 2 notesy: jeden w całości z papieru postatzanego kawą a drugi że ścinków.



Moim założeniem był vintydżowy charakter Journala i idealnie przypasowala mi tu kolekcja "Vintage Bisou" autorstwa Karoliny Bukowskiej pod marką Craft'o'clock. Okładkę ozdobiłam dodatkowo kwiatkami, tiulem, wycinankami, pomponikami i metalowym motylkiem. Dodałam też "bimbadełka" na grzbiecie wykorzystując stary kolczyk. 


Ja jestem nieskromnie zachwycona efektem: powstał romantyczny Journal 5 w 1 z mnóstwem miejsca na zapiski i pamiątki! 

Pracę zglaszam na wyzwanie: Motyw - Motyl:





4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się okładka. a w środku ciekawie..i całość wyszła świetna :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Cieszę się, że ktoś podziela moją vintydżową pasję :)

      Usuń
  2. Widziałam na kanale. Świetny czekoladownik. Pozdrawiam i powodzenia ! DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca :) Super pomysł na journal. Dziękuję za udział w INSPIRACJACH. DT DIY Kwiatkosia

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...