wtorek, 12 maja 2020

Kartka sztalugowa na roczek

Dzisiaj kolejną praca dziecięca - tym razem kartka sztalugowa na roczek dla mojego imiennika Alexandra. Karteczka opiera się na 3 kolorach: niebieskim, zielonym i beżu, które pięknie się że sobą łączą!


Kartki sztalugowe to chyba najprostszy sposób na to, by kartka była bardziej efektowna! Bardzo lubię je robić! 

Do zrobienia tej użyłam pięknej kolekcji Altair Art "Flower Harmony", która idealnie skomponowała się z arkuszem nr 4 z "Its me" od Essy-floresy. W centrum digi Stempelek I love digi wraz z tekturką SnipArt. Wykorzystałam też serwetki GoatBox o oczywiście kwiatki dopełniające całość. 



Efekt bardzo mi się podoba, a Wam? :)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie:

Skrzydła


Motyw - Motyl




3 komentarze:

  1. Śliczna karteczka! Dla maluszków są zawsze najsłodsze.... Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka słodziutkakartka :) Życzę powodzenia i pozdrawiam serdecznie - DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię dziecięce prace a Twoja jest bardzo ładna :) Dziękuję za udział w INSPIRACJACH. DT DIY Kwiatkosia

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...