wtorek, 26 maja 2020

Pop Up Box pełen kwiatów dla mamy.

Dzień Matki to okazja na podarowanie wyjątkowego prezentu wyjątkowej osobie! U mnie powstał pierwszy w życiu Pop Up Box pełen kwiatów. 


Zrobienie Pop Up Boxa chodziło za mną od dawna! Dzisiejsze święto było ku temu idealną okazją! 

Bazę wykonałam sama od podstaw (pudełeczko ma wymiar boku 7 x 7 cm).
Ozdobiłam he w całości papierami z kolekcji "Mysterious Garden" Altair Art. Nie miałam napisu typowo na Dzień Mamy, ale digi od Papierowego Potwora świetnie wpasowało się w kompozycję. 

Efekt to pudełko niczym bukiet kwiatów. Moja mama rąk właśnie powiedziała, gdy je otrzymała! 




Pracę zgłaszam na wyzwania:

Na Blogu Kreatywnym
I Świata Pasji


Na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy



9 komentarzy:

  1. Piękne pudełeczko, uwielbiam tę formę :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne warstwy i piękna kolorystyka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego sklepu Świat Pasji.
    Pozdrawiam,
    Aga, Scrapeciarnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego Świata Pasji. Śliczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło przepięknie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego Świat Pasji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, żenię tylko mamie się podobał :)

      Usuń
  5. Przepięknie ukwiecony pop up box Olu! Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego Świata Pasji:) Pozdrawiam, Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Очень приятно, что вы всем сердцем откликнулись на наше задание в группе TDZ и сделали очаровательную коробку. Она волшебная!) С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pop up box! Rewelacyjna jest ta "burza" kwiatów i motyli! Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...