wtorek, 23 czerwca 2020

Kartka jak letni wieczór.

Dzisiejsza kartka jest jak letni wieczór: kolorowa, pełna blasku, romantyczna i beztroska,a zapach kwiatów i ciepło latarenek niemal czuć, gdy się na nią patrzy... 



Letnie wieczory są bardzo inspirujące! Ja dzisiaj stworzyłam taką oto karteczkę, w której główną rolę grają latarenki zamknięte w tekturkowym wianuszku a towarzyszy im prawdziwy wybuch wielobarwnych kwiatów i zielonych liści! 


Tworzenie tej optymistycznej kartki na różne okazje dało mi wiele radości! Mam nadzieję, że wam da ją patrzenie na tę moją barwną kompozycję! 💛


Użyłam:
- kolekcji Mintay by Karola "Bloomville" z malym dodatkiem "Bird song"
- kwiaty i listki z bloczku "Flora Book"
- tekturek Laserowe Love
- wstążeczki vintage ze sklepu Scrapek.pl
- wstążeczki ze Sklepiku Gosi
- napisu od Craft'o'clock
- białego gesso
- sizalu


Karteczkę posyłam na wyzwania:



Kartkowe ABC - L jak lampa/latarnia


Przyznam, że było ono dużą inspiracją przy tworzeniu tej kartki! Motyw latarenki bardzo mnie zaintrygował!


Jako, że kwiaty to jedne z najpiękniejszych darów natury spróbuję też swoich sił w wyzwaniu Zielonych Kotów - Dary Natury


Karteczka idealnie wpasowała się też w wyzwanie Bingo na blogu ScrapAndMe - linia zielony, kwiaty, wstążka. 


2 komentarze:

  1. Bezwzględnie przepiękna 😍 dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...