środa, 24 czerwca 2020

Życie jest podróżą - kartka z przesłaniem.

Pozostaję w optymistycznym nastroju! Dzisiaj mam dla was kartkę z przesłaniem utrzymaną w moim ulubionym klimacie vintage. 




Ta karteczka jest nie tylko dla miłośniczki podróży! Życie to podróż. Odkrywaj."  - to przesłanie dla każdego, a mapa jest metaforą życia... 


Karteczkę wykonałam z bodajże pierwszej kolekcji Mintay Papers " Together", z tym że jako tło posłużył mi arkusz z motywem mapy z Actiona.

Oprocz tego użyłam:
- die cut z rowerem z bloczki kupionego kiedyś na bazaru,
- listki z bloczku "Flora Book" Mintay Papers,
- ptaszek o napisy od Craft'o'clock,
- kwiatek Little Birdie Crafts,
- sznurek,
- tusz Distress,
- białe gesso,
-baza kraft.

Inspiracją do wykonania kartki była mapka z bloga DIY - zrób to sam, więc zgłaszam ją na wyzwanie:

12 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba :) Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu z mapką. Pozdrawiam serdecznie! DT DIY Kwiatkosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i inspiracje!

      Usuń
  2. Super - i ta "rowerowa" grafika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka! Dziękuje za udział w zabawie MAPKI DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba !dziękuję za udział w mapkowym wyzwaniu.DT DIY Margaretka Papierowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziękuję za miłe słowa i inspiracje ❤️

      Usuń
  5. Piękna! Bardzo do mnie przemawia również przesłanie 😊 pozdrawiam, Aga z DT DIY-zrób to sam

    OdpowiedzUsuń
  6. gorgeous card. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT
     

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...