piątek, 26 czerwca 2020

Romantyczna kartka kopertówka.

Ostatnio postanowiłam sięgnąć po nietypową dla mnie formę kartki kopertówki. Z okazji urodzin cioci jest kwiatów, pastelowo i kobieco. 




Karteczka, choć wydaje się prosta,byla dla mnie sporym wyzwaniem kompozycyjnym, bo do tej pory tylko kilka razy sięgałam po tę formę. Połączenie różu, brzoskwiniowego i błękitu też wydawało mi się dość nietypowe, ale bardzo chciałam stworzyć coś fajnego z pięknej kolekcji "Spring Blossom" Altair Art.
Koniec końców powstała taka właśnie romantyczna kopertówka na urodziny dla ulubionej cioci. :) 



Użyte produkty:
- papiery "Spring Blossom" Altair Art oraz dodatki z tej samej kolekcji
- kwiatki WOC oraz że Sklepiku Gosi i od Essy-Floresy
- tekturką Essy-Floresy
- koronka że Skarbnicy Pomysłów
- napis Essy-Floresy
- perełki i perełki w płynie Fabrika Dekoru
-sizal


Pracę zgłaszam na wyzwanie do Altair Art - 7 urodziny


Oraz BINGO do ScrapAndMe. 
Linia: brzoskwiniowy, kwiaty, koronka. 


9 komentarzy:

  1. Cudnie wyszło 😍 dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca . Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kopertówka. Dziękuję za udział w urodzinowym wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba Twoja praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art i pozdrawiam, Monika DT :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przesliczna, bardzo piękna praca, dziękuję za zabawę z Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...