piątek, 21 sierpnia 2020

Lato zaklęte w kartce - kartka w pudełku.


 Lato w pełni. Żar leje się z nieba, żniwa idą pełną parą a polne kwiaty radują oko. Ta piękna pora stała się dla mnie inspiracją do wykonania kompleciku - kartkę w pudełku pełną maków, słoneczników i kłosów zboża.




Mój letni komplecik wykonałam na bazie kolekcji ScrapBoys "Sunny Village". Skradł ona moje serce jak tylko ją zobaczyłam! Od urodzenia mieszkam na wsi i najpiękniejsze, wakacyjne wspomnienia to właśnie czas żniw, zrywanie polnych kwiatów, z których pletłam wianki i biegania boso po łące. To wszystko chciałam zakląć w mojej pracy. Czy mi się udało? 





Kartka to okiennica a w jej centrum znajduje się piękna tekturka z Magicznego Kociołka.


Oprócz kolekcji "Sunny Village" w pracy wykorzystałam prawdziwe kłosy żyta. Te papiery aż się proszą o taki naturalny dodatek!


Oprócz tego użyłam: materiałowe kwiaty, dodatki florystyczne, sizal, wstążkę vintage, kawałki koronki, sznurek, napis (Craft'o'clock),biale gesso, czerwony tusz, kropelki rosy. 

Mój letni komplecik zgłaszam na wyzwania:

SCRAPKOWO.PL - Maki, chabry, sloneczniki


TEKTURKOWO - Zwierzęta 


MISZMASZ PAPIEROWY - Dowolna z tekturką

10 komentarzy:

  1. Udało Ci się Olu i to jeszcze jak. Sama poczułam się jak u Babci na wsi i aż mi się miło zrobiło, bo wróciły wspomnienia :) Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, letnia praca! Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kompozycja;) Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały zestaw, mega klimatyczny🤩🤩,
    dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniala:)! Pozdrawiam ciepło dziękując za udział w Sierpniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w wyzwaniu! :) Tekturkowo DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w wyzwaniu! Tekturkowo DT :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu TEKTURKOWO ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała praca:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo za pomysł! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...