piątek, 2 października 2020

Góry na urodziny - kartka schodkowa.

Kartka na 40 urodziny dla miłośnika gór - takie było wyzwanie, a ja od razu miałam przed oczami właśnie kartkę schodkową, chociaż nigdy jej nie robiłam! Tak oto jedynie przy świetle kuchennego żyrandola wpadającym do pokoju przez otwarte drzwi powstała wczoraj ta karteczka!



Gorski szczyt za zielonymi swierkami i drogowskaz, który wskazuję drogę do samych pozytywnych rzeczy. Schodkowa baza świetnie moim zdaniem pasuje do mojej wizji!

Główne elementy kompozycji to tekturki ze sklepu Paper Card. Na drogowskaz nakleiłam hasła z arkusza Craft'o'clock, a choineczki i cyferkę pokryłam zielonym woskiem SeeArt. Nie wiem, jak ja mogłam bez tych wosków żyć? Są cudowne i dają piękny efekt! ❤️

Grafika szczytu jest z kolekcji "Something else" Scrapandme a malutki plecak,paszport,bilety i kompas od Mintay. Całość na papierach Craft'o'clock "Era techniki". 




Moją kartkę zgłaszam na wyzwanie na blogu Miszmasz Papierowy 


Oraz Filigranki






5 komentarzy:

  1. Masz super pomysły i do tego potrafisz je świetnie zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Filigranek!

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę ale czad! Super pomysł. Dzięki za wspólną zabawę z Filigrankami - DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Super:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawa za pomysł i wykonanie! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...