środa, 7 października 2020

Kartka (dosłownie) pocztowa


Dopiero co świętowaliśmy Swiatowy Dzien Cardmakingu, a niedługo Święto Poczty.  Mało tego, ja pochodzę z rodziny pocztowców. Temat kartek od zawsze był mi więc bardzo bliski! Ostatnio powstała i mnie nawet kartka inspirowana pocztą.... 


 
Grafikę skrzynki pocztowej znalazłam w jakimś piśmie scrapowym, a reszta już poszła gładko 😊 Czerwony obowiązkowo musiał się tu znaleźć, więc mamy papier Craft'o'clock z kolekcji "Wild Garden" i kwiatucha. Papier z pismem to Mintay "Dear Diary". Do tego elementy  z "Flora Book", napisy Craft'o'clock i stemple Stamperii. No dobra, jeszcze tylko czarny cienkopis i ciut gesso no i już :). 

Kartka pocztowa, dla ciebie, z miłością 😊
 



Kartka bierze udział w wyzwaniach z okazji Swiatowego Dnia Cardmakingu i chciałabym ja zgłosić też na wyzwanie:







5 komentarzy:

  1. Urocza kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejny świetny projekt, brawo, dziękuję za zabawę z TDZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję także za udział w wyzwaniu Altair Art, pozdrawiam serdecznie Magda

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art, pozdrawiam, Monika DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, dziękuję, że bawisz się z nami na blogu AltairArt - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...