czwartek, 8 października 2020

Jesienna kartka z liskami

 Jesień lubię przede wszystkim za piękne, ciepłe kolory. I z ogromną przyjemnością stworzyłam taką właśnie bijącą ciepłem karteczkę z liskami w roli głównej. 




Te urocze liski z kolekcji ZoJu Design czekały na swój moment i on nadszedł właśnie jesienią! Idealnie pasują do tej kompozycji i zgrały się z papierem 13arts,które leżą u mnie już naprawdę długo...



Zegar, na którym je umieściłam (Craft'o'clock) to dla mnie symbol przemijania tak widocznego w porach roku, a w opadających jesienią liściach szczegolnie...

Kompozycje roslinne powstały z elementów od Mintay Papers a uroku dodały tekturki z Paper Card.



Karteczka bierze udział w wyzwaniach w grupie Scrapelektrownia i chciałabym ja zgłosić również na wyzwania:










7 komentarzy:

  1. Śliczna:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest bardzo urocza i w przyjemnej, ciepłej kolorystyce :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :) i Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mega wspaniałą kartka, tyle się dzieje, a wszystko wspaniale pasuje, dziękuję za zabawę z TDZ

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...