wtorek, 10 listopada 2020

Jesienna kartka - banerek

 Jesienne kolory są tym, za co kocham te porę roku. Mam to szczęście, że nawet mimo trwającej pandemii mogę wyjść z domu niemal prosto do lasu i rozkoszować się przestrzenią, powietrzem i jesiennym krajobrazem. W weekend powstała inspirowana tym krajobrazem karteczka w firmie banerka.


Kartka powstała z moich ostatnio ulubionych papierów Mintay Papers "Fall Festival" ze śliczną, essową tekturką ze sklepu Paper Card. Ozdobiłam ją frędzelkiem bezlitośnie uciętym ze starej chusty 😉, kwiatkami, chrobotkiem i mikrokulkami. Bordo, brąz, beż i złoto królują.

Wystarczy przeciągnąć wewnątrz sznurek a kartkę można powiesić na ścianie jako ozdobny banerek 😊. 

Kartka jest moją inspiracja w ramach wyzwania "Jesienne kolory" na blogu Paper Card: WYZWANIE




Kartkę posyłam na wyzwanie na blogu DIY



2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa praca. Fajna kompozycja. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa praca w fajnym kształcie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam, DT DIY Kwiatkosia

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...