czwartek, 24 grudnia 2020

Świąteczne saneczki

 Cześć Kochani! Chciałabym  życzyć Wam, wszystkim tym, którzy odwiedzają mój blog i kibicują mojej pasji, cudownych Świąt! Niech na przekór temu szalonemu światu będzie zdrowo, radośnie i wśród ciepła rodzinnego! A ja mam dla Was aniołka w srebrnych, ośnieżonych saniach na szczęście! 

Tekturkę sanie 3 d (ze sklepu Paper Card - SANIE 3 D) zmediowałam przy pomocy gessa, metalicznej farbki, wosków i pasty śniegowej (media marki SeeArt - KLIK). Sanki ozdobiłam kawałkiem papieru i dodatkami z kolekcji THIS MIRACLE NIGHT od Craft'o'clock i elementami roślinnymi z kolekcji Scrap And Me. Nie zabrakło brokatu, błyszczących kuleczek i pomponików. 

Te saneczki to taki wyraz moich dziecięcych, świątecznych wspomnień, kiedy dziadek przychodził przebrany za Gwiazdora (nie Mikołaja 😁) w stroju własnej roboty, a za oknem skrzył się śnieg i mróz malował kwiaty na szybach... Tęsknię za taką atmosferą i jednocześnie marzę, że jeszcze kiedyś Święta będą takie białe i lśniące jak wtedy! 



Saneczki suną na wyzwania:




3 komentarze:

  1. Pięknie dopracowana, zimowa a zarazem świąteczna praca! Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna dekoracja:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Grudniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne sanie;) Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...