środa, 30 grudnia 2020

Zimowa kartka z najlepszymi życzeniami

 Zima, zima, pada śnieg... Marzenie! I mnie za oknem wiosna, więc zimę stworzyłam sobie na kartce. Karteczka powstała w ramach inspiracji dla sklepu Paper Card. 


Kartka w formacie DL powstała z pięknej kolekcji Scrap And Me,a uroczy ptaszorek idealnie wpasował się w essową tekturkę okno. Okno jest zaśnieżone a pod nim kompozycja z kwiatów i listków ze wstążeczką vintage. 


Jako ciekawostkę zdradzę, że oprócz pasty śniegowej, gessa i farby (media SeeArt) użyłam pyłku do paznokci 😉


Bardzo mi się spodobało nietypowe dla mnie połączenie jasno niebieskich odcieni z czerwienią! 





Karteczka frunie na wyzwania... 





 


5 komentarzy:

  1. Śliczna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza karteczka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Filigranek:) Pozdrawiam, Malwina z DT:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna praca:) Dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Filigranek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...