środa, 30 grudnia 2020

Świąteczny layout

 Myślałam, że pożegnam się już z tematami świątecznymi, a tu niespodzianka! Zainspirowana tutorialem Gosi Metryki stworzyłam swoją wersję świątecznego LO. Użyłam pięknej kolekcji Holly Jolly Christmas Scrap And Me, która nie zdążyła do mnie dotrzeć na tyle szybko, by znaleźć się na świątecznych kartkach. Może i dobrze, bo przynajmniej jej przecudna uroda zostanie że mną 😉




Jako baza posłużył mi papier od Rzeczy z Papieru, a rameczki to tekturki  Magicznego Kociołka. Do tego poinsecje od Sylwii, mech, sizal i listki z tej samej kolekcji, pomponiki i kuleczki. No i chlapania pozostawiające wiele do życzenia, ale pędzel nie chciał współpracować 😂

Inspiracją do stworzenia scrap był tutorial Gosi Metryki: https://www.youtube.com/watch?v=a6ePwnW7JAQ&feature=youtu.be


Powiem Wam, że zdecydowanie za rzadko sięgam po te formę scrapową! 


Pracę zgłaszam na wyzwania:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rustykalna pisanka

 Wielkanoc zbliża sie wielkimi krokami. Nie dajmy sobie odebrac radości i twórzmy! U mnie powstała kartka wielkanocna w ksztalcie pisanki z ...